gyógypedagógus
1999-ben szereztem meg diplomámat a Bécsi Központi Egyetem gyógypedagógus-pedagógus szakán. Hazatérve a TSMT tanfolyam elvégzésével, illetve a Meixner módszer, Ayres terápia megismerésével, napi használatával bővítettem szakmai tudásomat.
Saját három gyermekem cseperedése alatt, korai fejlesztés és beszédindítás területén dolgoztam.
2014-ben a KGRE szupervízor diplomát szereztem.
Idén a KGRE rajzvizsgálati szaktanácsadó szakirányú továbbképzést fejezem be, mely többlettudás a gyermeki rajzolást, mint folyamatot segít értelmezni, és ezt az értelmezést a gyógypedagógiai fejlesztések tervébe építeni.
Régi törekvésem, hogy a gyermekeket akkor és ott tudjam fejleszteni, ahol az számukra életkorilag, élettanilag a legideálisabb. A Gyermekek Háza gyógypedagógus szemmel ilyen.
A tanítókkal, gyógypedagógusokkal közösen alkotjuk meg azt a helyszínt, idősávot, formát, amire a kisgyermeknek szüksége van. Rugalmasan igazítjuk a tanórai megsegítést, az egyéni vagy épp a csoportos fejlesztést. Tekintettel tudunk lenni a gyermekek fáradékonyságára, egyéni szükségleteire, speciálisabb motivációira, meglévő képességeikre, erősségeikre építve.
Számomra nagyon izgalmas és megható ez a sokféle jelenlét. A tanterem néha olyan, mint egy zenekar. Több pedagógus van egyszerre jelen, mindenki tudja a saját „kottáját” és tekintettel, mosollyal jelzi, ki hol tart, ki lép be, mire van szüksége a csoportnak, a gyereknek vagy saját magának.
kapcsolat: t.nora@gyermekekhaza.hu